dR Silky


dRSilky tampil lagi dengan produk kecantikan wanita yang mampu menjaga kesihatan dan kecatikan wanita dari luar dan dalam. Formulasi ajaib ini adalah hasil penyelidikan dan pemerhatian Dr.Rozmey yang menggabungkan ramuan terpilih yang bertindak secara sinergi merawat bentuk badan dan kulit wanita. Kebolehan dR Silky membentuk pinggul dan payudara memberikan keyakinan dan kepuasan pada wanita kini mampu miliki bentuk badan idaman.  Kandungan  VITAMIN C:
-Anti-Oksida yang melindungi dari kecederaan radikal bebas dan membantu mempertingkatkan imuniti badan dan penghasilan kolagen

VITAMIN E:
-Anti-Oksida yang mampu neutralkan radikal bebas yang merosakkan badan. Juga penting dalam proses pembekuan darah dan membantu menyembuhkan luka.

FOLID ACID:
-Vitamin utama untuk fungsi dan pembaikan sel-sel badan

MARINE KOLAGEN:
-Membantu pembentukan kulit dan mengurangkan kedut

LOBATA:
-Kaya dengan phyto-estrogen yang mempercepatkan dan stabilkan hormon wanita.Ia amat penting dalam mengekalna tahap sel-sel badan wanita berada dalam tahap yang terbaik dan membantu pertumbuhan organ pembiakan wanita.

MIRIFICA:
-Merupakan tumbuhan yang ada natural phyto-estrogen yang amat berkesan dalam memperlahankan proses penuaan seperti kedutan kulit,rambut,tulang dan payu dara yang kendur.

ASTAXANTHIN:
-Anti-oksida terbaik untuk merawat kulit   Cara Menggunakan Campurkan serbuk dRSilky dengan 300ml air sejuk. Goncang dan sedia minum.