dR-H




Kajian yang berterusan tanpa jemu Dr.Rozmey sekali lagi berjaya menghasilkan dR-H, jus rawatan hati yang tercedera akibat radikal bebas di dalam badan.

Gabungan beta-Carotene, susu Thistle, selenium dan N-acetyl-cysteine( NAC) telah mampu membantu memulihkan kecederaaan awal hati akibat keradangan hati.

Formulasi ini telah mengambil masa 10 tahun untuk disiapkan dan digunakan dengan selamat oleh pengguna.

Kandungan

MILK THISTLE:
Membantu merawat keradangan hati seperti hepatitis dan cirrhosis, ia merupakan herba yang terbaik dan paling berkuasa yang mampu melegakan penyakit hati. Kandungan di dalam Milk Thistle terutamanya flavonoid yang dipanggil silymarin mampu melindungi hati dari keracunan ubatan seperti acetaminophen, Silymarin sejenis anti-oksida dan anti-keradangan mampu membantu hati dari kerosakan dan menambah pertumbuhansel-sel hati yang baru.

SELENIUM:
Anti-Oksida yang melindungi kecederaan sel dan memelihara tisu supaya sentiasa dalam keadaan anjal dan melambatkan perubahan ketuaan sel. N-acetyl-cysteine (NAC) NAC mampu merawat tisu merupakan anti-oksida yang kuat untuk melindungi dari serangan virus, membantu melindungi hati dari toksin yang merbahaya.

VITAMIN C:

Amat penting sebagai anti-oksida yang menghalang kecederaan sel, menguatkan dinding salur darah.

VITAMIN E:
Bertindak sebagai anti-oksida dan mampu melindungi sel dari kecederaan.

Cara Menggunakan 

Campurkan serbuk dR-H dengan 300ml air sejuk.Goncang dan sedia diminum.